هزینه عمل بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین
نوشته شده توسط : atiyhe

هزینه عمل بلفاروپلاستی پلک بالا

هزینه جراحی افتادگی پلک بالا هم تحت تاثیر عواملی که در بالا ذکر کردیم قرار می گیرد. تفاوتی ندارد شما عمل پلک بالا را انجام می دهید یا پایین به هر حال عوامل فوق روی قیمت عمل افتادگی پلک تاثیر می گذارند.
اما علاوه بر اطلاعات از هزینه عمل پلک چشم شاید شما بخواهید در مورد عمل پلک بالا اطلاعاتی کوچک داشته باشید، به همین علت در این قسمت تنها در مورد هزینه بلفاروپلاستی صحبت نمی کنیم بلکه اطلاعاتی در مورد عمل پلک هم در اختیار شما قرار می دهیم.
معمولا در بلفاروپلاستی پوست اضافه و چربی های روی پلک فوقانی برداشته می شود.

این مسئله تا حدود زیادی به رفع پف کردگی روی چشم کمک می کند. بعد از برداشتن چربی ها نوبت به پوست اضافه می رسد. معمولا جراح تشخصی می دهد که تا چه حد از این پوست باید بر داشته شود. با این روش پوستی که جلو دید شما را گرفته برداشته شده و دیگر از این نظر مشکلی نخواهید داشت، در ثانی این روش به اصلاح فرم پلک و کشیدن ابروها به سمت بالا کمک می کند. حالا دیدید که علی رغم هزینه جراحی پلک این روش بسیار کاربردی و درمانی است.

هزینه عمل بلفاروپلاستی پلک پایین

پیش از این درمورد هزینه عمل بلفاروپلاستی یا همان هزینه جراحی پلک با شما عزیزان صحبت کردیم. اما اگر می خواهید بدانید که آیا هزینه بلفاروپلاستی پلک پایین با پلک بالا تفاوت دارد یا خیر؟ باید در پاسخ به شما بگوییم که خیر هزینه عمل بلفاروپلاستی یا همان هزینه جراحی پلک پایین هم مانند پلک بالا تحت تاثیر عواملی که در بالا ذکر کردیم قرار می گیرد.

تنها تفاوت این عمل ها ناحیه عمل آن ها و مشکل موجود است. اما بهتر است به طور کلی برای برآورد هزینه جراحی پلک با کلینیک دکتر خوانساری تماس حاصل فرمایید. مشاوران مشغول به کار در این کلینیک برای برآورد هزینه عمل افتادگی پلک شما را راهنمایی خواهند کرد.





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: